Strona 4 z 4

Odp: Przestrzeń

Post: 11 lutego 2013, 00:21
autor: bartek_b
Trasy pozwalające ominąć Śródmieście

Budowa parkingów P+R na obrzeżach miasta. Spowoduje to zmniejszenie liczby samochodów wjeżdżających do miasta, również do jego Centrum.

Komunikacja piesza
Uwaga do strony 9

Postuluje się także zamknięcie dla ruchu kołowego ul. 11 Listopada, również dla transportu publicznego, wyjątek stanowią tramwaje. Takie rozwiązanie jest niezbędnym do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania tzw. ringu pieszo-rowerowego (plac Dunikowskiego-Stare Miasto) i ciągu spacerowo-handlowego („Stara Warszawska”-Dąbrowszczaków-Dworzec).
Komunikacja autobusowa odbywałaby się w dół ul. Pieniężnego, a przystanek znajdowałby się na wysokości budynku Poczty, na wylocie Placu Jedności Słowiańskiej.

Dojazd dla mieszkańców rejonu ulic Skłodowskiej-Curie, Wyzwolenia, Ratuszowej, Nowowiejskiego odbywałby się wjazdem od strony ul. Pieniężnego przez Plac Jedności Słowiańskiej, jako droga jednokierunkowa, o jednym pasie ruchu.

Przestrzeń publiczna, meble miejskie
Uwaga do strony 11

Wszelkiego typu skrzynki: telekomunikacyjne, elektryczne, itp. Powinny być ukryte lub co najmniej dopasowane w swojej estetyce do otoczenia, zgodnie z wytycznymi SIM’u.